پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور واحد نیر به مناسبت عید نوروز ۱۳۹۱
بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»
با سلام
در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت و بهار دل و جان انسانها به استقبال سال نو می رویم . نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.دین مبین اسلام نیز جلوه هایی از معرفت دینی را درآن به یادگار گذاشته است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، نوروزی دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت.
عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با دعای خیر عزیزان تحول احوال و تقلّب دلها و بصیرتها را نوید میدهد به همه دانشگاهیان خدوم اعم از اعضای محترم هیأت علمی، کارمندان معزز و دانشجویان گرامی که در راه اعتلای دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش مینمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال آرزومندم که سال 9۱، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت برای همه دانشگاهیان باشد.
خدمت گذار شما
قادر گلستانی ایمانی